Vyhledávání


Kontakt

Stránky pro volejbalisty z Velké Bíteše a okolí

E-mail: psvetlik@volny.cz

Užitečné odkazy: 

Oficiální stránky Českého volejbalového svazu

 www.cvf.cz 
 

 Pravidla Beach volejbalu:

www.beachbranik.cz/pravidla

Nová stránka:

Zábava a informace

Přihlášení na trénink:

Pondělí     

Středa     

 Jarní turnaj

Datum:  4.4.2020

Pozvánka na turnaj:

 Pozvánka 

Pravidla turnaje:

Pravidla

Dlouho jsem tu nebyl, ale napravím to :-)

Odlehčení

!!!!!! TERMÍN SETKÁNÍ VOLEJBALISTŮ VELKÉ BÍTEŠE STANOVEN !!!!!!

07.05.2011 20:10

Zdravím všechny sportíky,

po domluvě s paní Holíkovou je stanoven termín přátelského setkání a poklábosení všech volejbalistů Velké Bíteše na 10.6.2011.

Bližší info a místo setkání BUDE zveřejněno na našich webovských stránkách a na informačním letáku, který bude vyvěšen na standardních místech ve Velké Bíteši.

Všichni jste srdečně zváni, včetně rodinných příslušníků. Prosím dejte vědět o své účasti paní Holíkové, zprávou na těchto stránkách, případně na psvetlik@volny.cz. Další info bude zveřejněno ve Zpravodaji Velké Bíteše v červnu.

Předpokládaný začátek setkání je 17:30. Plánujeme udělat společné foto volejbalistů a proto budeme čekat na všechny účastníky do cca 20:00.

Během tohoto setkání bude prezentována "rekapitulace" účasti bítešských volejbalistů(tek) v soutěžích (doufám, že tuto krátkou chvilku přežijete při dobrém pití), ze zdrojů, které se mi povedlo zatím najít. Hledal jsem v archívu Zpravodaje. Bítešské kronice a v archívu jihomoravského volejbalového svazu. Vše co jsem našel Vám dám k dispozici a budu rád, když mi tyto informace doplníte. Při setkání budou pro každého účastníka k dispozci všechny fotky, které  jsem zatím od Vás dostal. Jejich doplnění o Vaše vzpomínky bude vítáno.

Hodně informací jsem získal od Ing. Smolíka, Mirka Pospíšila a ing. Jirky Vlčka, kterým tímto moc děkuji.

Měl jsem opravdovou radost z mailů, které jsem od Vás dostal a snad ještě dostanu.