Vyhledávání


Kontakt

Stránky pro volejbalisty z Velké Bíteše a okolí

E-mail: psvetlik@volny.cz

Užitečné odkazy: 

Oficiální stránky Českého volejbalového svazu

 www.cvf.cz 
 

 Pravidla Beach volejbalu:

www.beachbranik.cz/pravidla

Nová stránka:

Zábava a informace

Přihlášení na trénink:

Pondělí     

Středa     

 Jarní turnaj

Datum:  4.4.2020

Pozvánka na turnaj:

 Pozvánka 

Pravidla turnaje:

Pravidla

Dlouho jsem tu nebyl, ale napravím to :-)

Odlehčení

Pane jo

10.12.2010 23:18

Jak jsem se díval, tak statistika nám roste. 

V říjnu, kdy jsem s tímto začínal, u nás bylo 37 unikátních návštěv (počet návštěv 197, prohlédnutých stránek 1399 a stažených souborů více než  90,55 MB).

V listopadu 76 unikátních návštev a stažených souborů 87,88 MB.

V prosinci (zatím k 10.12.2010) 18 unikátních návštěv a 17,61 MB stažených douborů.

Je zajímavé, že se na nás dívají z Ameriky, Ruska a Slovenska.

Většinou to jsou roboti, ale těší mne to, že se sem občas podíváte. Jen mi, prosím, dejte vědět, že jste tu, ať to nemusím hledat podle IP adresy.

Dejte o sobě vědět, ať vím. že toto není zbytečné. Alespoň jednou, ať vím kdo jste a že Vás toto zajímá  !!!!!!