Vyhledávání


Kontakt

Stránky pro volejbalisty z Velké Bíteše a okolí

E-mail: psvetlik@volny.cz

Užitečné odkazy: 

Oficiální stránky Českého volejbalového svazu

 www.cvf.cz 
 

 Pravidla Beach volejbalu:

www.beachbranik.cz/pravidla

Nová stránka:

Zábava a informace

Přihlášení na trénink:

Pondělí     

Středa     

 Jarní turnaj

Datum:  4.4.2020

Pozvánka na turnaj:

 Pozvánka 

Pravidla turnaje:

Pravidla

Dlouho jsem tu nebyl, ale napravím to :-)

Odlehčení

Jarní turnaj smíšených družstev 9.4.2011 - aktualizováno 1.4.2011

12.03.2011 17:52

Zdravím všechny sportovce.

Už se mi přihlásilo první družstvo do turnaje - Elinovci. Již je známe z předchozích turnajů a víme, že jejich kvalita je vysoká, takže Vás prosím o pečlivou přípravu.

Od Františka mám informaci o tom, že by se chtělo zůčastnit nové družstvo - SK Písečné (od Bystřice).

Další přihlášené družstvo je ze Zbraslavi, opět naši stálí protihráči - přihlášeno dne 12.3.2011.

Dále standardně počítám s:

Frantíkovci, Tullamore, Draci Velká Bíteš, Tuhý&Kořínek (ze Slavkova mám informaci o tom, že by chtěli přijet v osazení 3 družstev !!!).

Další družstva se mohou hlásit. Opět maximální počet je 10. Tělocvična na ZŠ je domluvena.

Seznam přihlášených družstev, se kterými počítáme (mám potvrzenou účast):

- Tullamore

- Frantíkovci

- Prosatín

- Elinovci

- SK Písečné

- T&K ze Slavkova u Brna - stará parta

- Slavkováci mlaďoši, "Včera Nic"

- Sako Zbraslav

Toto je poslední stav. Bohužel Draci se nedají dohoromady a tak jsem také odřekl 3. družstvo ze Slavkova, aby nebyl lichý počet.